جشن پیروزی انقلاب اسلامی در صربستان برگزار شد
نوشته شده توسط : breketid

به گزارش ایرنا، 'ابوالقاسم دلفی' سفیر جمهوری اسلامی ایران در بلگراد در ابتدای این مراسم به حاضرین خیر مقدم گفت و شركت كنندگان، سالروز انقلاب اسلامی را به نماینده كشورمان در بلگراد تبریك گفتند.

در این مراسم جمع كثیری از سفیران كشورهای خارجی، دیپلمات ها، وابستگان نظامی و فرهنگی و مقام های عالیرتبه سیاسی، لشگری، علمی، دانشگاهی، مطبوعاتی و مذهبی صربستان و همچنین شماری از ایرانیان مقیم بلگراد حضور داشتند.

قائم مقام وزیر امورخارجه، قائم مقام وزیر اقتصاد و نمایندگانی از احزاب سیاسی و مجلس صربستان، معاون اتاق بازرگانی و مدیران چند شركت بزرگ صادراتی و وارداتی این كشور كه با ایران همكاری تجاری دارند از جمله میهمانان جشن پیروزی انقلاب اسلامی در بلگراد بودند.

شخصیت های بلندپایه مذهبی صربستان از جمله نمایندگانی ازجامعه اسلامی بلگراد، نمایندگانی از جامعه اسلامی شهر نووی پازار، تعدادی از مسلمانان شهر نووی پازار، نمایندگان شورای كلیسای ارتدوكس و كاتولیك، شهردار نووی ساد و مقامات محلی این شهر و نمایندگانی از وزارت دفاع و ستاد مشترك ارتش صربستان نیز از جمله میهمانان این مراسم با شكوه بودند.

سفیران، نمایندگان و همچنین وابستگان نظامی سفارتخانه های روسیه، چین، كوبا، هند، مكزیك، برزیل، الجزایر، تونس، مونته نگرو، فلسطین، اوكراین، روسیه سفید، آرژانتین ، مجارستان ، فرانسه، تركیه، یونان، آنگولا، پاكستان، هنگ كنگ، كویت و آذربایجان از جمله شركت كنندگان جشن انقلاب اسلامی بودند.

نمایندگانی از رسانه های جمعی صربستان از جمله رادیو و تلویزیون صربستان، نشریه هفتگی پچات، خبرگزاری فونت و روزنامه پلیتیكا با حضور در این مراسم به تهیه فیلم و عكس پرداختند.

در حاشیه این مراسم نیز رایزنی فرهنگی كشورمان به مناسبت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نمایشگاهی از عكس و صنایع دستی ایران اسلامی را با هدف معرفی فرهنگ غنی ایرانی اسلامی برپا كرده بود.

اروپام**2061**1596





:: برچسب‌ها: چشم انداز , مرخصی , رودخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 22 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: